OT 50tka a podobne subjekty

MK info
Středa Březen 17 14:28:26 CET 2004

> S t?m nelze souhlasit. On ten elektrik?r krome toho, ze m?
elektrotechnick?
> vzdel?n? um? napsat ve slove vysok? spr?vn? ?, kdesto vystudovan? trotl s
> 10ti semestry nap?se ve slove kopito jin? i. 50tka um? rozlisit, kdo co m?
> hlave a ne v penezence!!!!!!!! ona totiz elektrika nen? uplatiteln?!!!!!!!

Tak jo necham Vas pri tom. On ten vlastnik $8 s vyucnim listem je proste
dokonalost sama. Tak pomalu prejdeme od odbornych znalosti k vedeomostem z
jazyka ceskeho. To fakt nema chybu.

Vite jiz temer dvacet let ze zivim vyvojem elektroniky na bazi
mikroprocesoru a programovanim. A potkal jsem se jak s "trotlem" s
doktoratem, tak s prostym elektrikarem s citem pro elektroniku. Ale, divme
se, v opacnem gardu to bylo casteji. Pokud jste nekdy navrhoval neco, co
melo prijit do vyroby, tak jiste vite, ze ona vec musi splnovat ruzne normy.
A nezlobte se ten elektrikar o nich moc povedomosti mit nebude. Proste je
nepotrebuje.

Me osobni vyhrady k "50" jsou ciste praktickeho razu. Protoze to osvedceni
opravdu nic nerika o schopnosti (znalostech, vedomostech, skusenostech)
vyhovet narokum kladenym na me povolani. Pokud jsem zamestnanec, tak nemusim
"50" vubec mit, pokud ale chci tuto cinnost vykonavat na ZL, tak ji
potrebuji. Vysvetlete mi tento rozpor. A vysvetlete mi k cemu mi ta "50" je.
Pokud musim mit toto osvedceni jen pro ziskani ZL, tak je to stupidita.
Pritom staci do ZL uvest jako zodpovednou osobu nejakeho "trotla" s $8,
ktery je schopen pri vybitem akumulatoru starovat pres nabijecku a divit se
ze mu vzplane jasnym plamenem. (To neni for, presne tohle ten muj "trotl"
udelal)

MK