Re: Proporcionální a neproporcionální RC souprava

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:30:45 CET 2004

Aaa, zase ma zahradka :).

http://www.bezstarosti.cz/jungle/coder508/coder508.htm

Upozornuji ze je to opravdu ta nejjednoduzsi varianta.

BTW, neni velky problem udelat koder treba z PIC16F877
a mit tak rovnou osmikanal - ma ADC a dela se i na 20MHz,
takze presne pulsy jako z koderu nejsou problem. Ony
nejsou problem ani na 4MHz PIC, i tak to staci.

Dalsi moznosti je treba PIC16F873, pokud 5 kanalu staci,
nebo udelat 4 a jeden pouzit treba pro mereni zdroju.

Da se take pripojit display, zapisovat nastaveni do I2C atd. atd.
Az zacnete takovy vysilac stavet, nebudete nikdy spokojen
a mate dost veceru o zabavu postarano..

BTW, krabici na vysilac CETO i s krizovymi ovladaci a potaky
sezenete v RC Servisu, kontakt nemam po ruce, ale kdyz to
bude potreba, dohledam ho.

--
Jiri Bezstarosti

----- P?vodn? zpr?va -----
Od: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@k-net.cz>
Komu: <hw-news@list.gin.cz>
Odesl?no: 12. b?ezna 2002 17:56
P?edm?t: Proporcion?ln? a neproporcion?ln? RC souprava