Spinani triaku optotriakem

Jiri Polasek j.polasek
Středa Březen 17 14:30:35 CET 2004

Mohu se zeptat proc nepouzijete SSD clen? Napr. ja osobne jiz nekolik let
pouzivam 8A SSD-cka od Sharpu S202S02, ktere maji spinani v nule. Budici
proud je od 2mA az do 20mA. Takze to utahne kazdy jednocip. Navic jsou
cele zalite v plastu, takze neni problem s montazi na jakykoli chladic.
Jediny argument proti, co mne napada je cena, tenhle SSD stoji ~150,-Kc.
Ale zase ta jednoduchost desky mluvi sama za sebe.
Jiri Polasek