kondenzator ve stroboskopu

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:16 CET 2004

Taky jsem to chtel navrhnout, ale tohle je do spinanych zdroju, tedy nizky
odpor, nizka indukcnost a vetsi proudova zatizitelnost v trvalem provozu.
Jestli jsou vhodne i pro impulzni zatizeni, nevim. Pokud se vybojkou
zkratuje kond a predpokladame ze doba ionizace vybojky (nez na ni klesne
napeti) je kratsi nez doba vybijeni kondu, asi se vzdycky bude jednat o
kombinaci RC a ty ztraty tam budou. Jen u kondu s nizkym ESR bude vybijeni
rychlejsi. U blesku je to jedno, tam to blejskne jednou a ma to cas
vychladnout. Nechtelo by to do serie s vybojkou zaradit indukcnost?
Andel

> A zkusil jste fy ECOM. Kolega je tam kdysi koupil.
> www.ecom.cz   hlavni strana > elektrolyticke kondenzatory >  typ SXE, nebo
> LXY, nebo LXV
>
> S pozdravem Jiri Polasek
>
> Hlavne se temer neda sehnat! Vyrabeli jsme strobo majaky na UL letadla a
> sehnat tyhle impulzni kondiky byl naprosto nadlidsky vykon,Nakonec jsme je
> objevili v Tesle a skoupili vsechny zasoby.Kdyz dosly, zjisili jsme, ze
> snad
> v CR neexistuje dodavatel,ktery je schopny zajistit mene nez vagon tehle
> kondu.
> [...]

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.310 / Virov? b?ze: 171 - datum vyd?n?: 19.12.2001