RE: Proporcionální a neproporcionální RC souprava

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:21 CET 2004

Mam i ciste s tranzistory, jde to i jako rada 555.

Ale mam dojem, ze se to fakt nemuze vyplatit, ten
PIC12C508A stoji v maloobchode i s DPH kolem 50,
tedy je to levne dost. A nastaveni bude take asi
u toho jednochipu jednoduzsi :). Mohu vypalit a
poslat, takze se vyhnete i nutnosti to palit :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Jaroslav Lukesh [mailto:lukesh@k-net.cz]
Sent: Wednesday, March 13, 2002 10:59 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Proporcion?ln? a neproporcion?ln? RC souprava

Tak jsem se na to podival az jsem to zmirroroval. Nemel byste po ruce neco
klasickeho, s tranzistory nebo IO? Prece jenom procesory nejsou az tak
levna zalezitost (z diskretnich souc to vyjde jiste levneji) a pro
jednokusovou vyrobu vyuziti procesoru vetsinou nema smysl (pokud opravdu
nejde o neco specialniho).

Zdravi JL.

Odes?latel: Jiri Bezstarosti <jiri@bezstarosti.cz>
Komu: hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: Re: Proporcion?ln? a neproporcion?ln? RC souprava
Datum: 12. b?ezna 2002 21:59

Aaa, zase ma zahradka :).

http://www.bezstarosti.cz/jungle/coder508/coder508.htm