Spinani triaku optotriakem

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:20 CET 2004

Po Vasi zprave jsem radeji jeste mrknul do toho PDF o co tam GO.

Takze presne:

v PDF ke 4 typum, tedy S16(26)MD01(2) je v grafu:

Fig. 10 Turn-on Time vs. Forward Current

uvedena hodnota svisle osy "ton" v ms, ale ma byt us.
Pokud by totiz tomu tak nebylo, opravdu by to pro
fazove rizeni nevyhovovalo, ale chodi to s touto
soucastkou velice dobre. V tabulce Electrical
characteristics je Turn-on time spravne v us.

O jine chybe nevim, nebo uz jsem zapomel, ale
pokud se toto vyrobci stalo v jednom PDF, je to
dobry duvod si na to dat dale pozor, treba maji
porad stejnou sekretarku co to prepisuje :))).

Aby to ale neznelo jako ublizovani jedne firme,
nasel jsem u jine - mam rad jeji vyrobky tak take
nebudu jmenovat - tranzistor v PDF (pdf k vykonovemu
tranzistoru) nakreslenou schematickou znacku
s opacnou polaritou tranzistoru nez je jeho typ.

Proste duveruj, ale proveruj :).

--
Jiri Bezstarosti