AW: Re(2x): Budoucnost a "Da vysoka skola techn. smeru v ...

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak
Středa Březen 17 14:29:59 CET 2004

Ahoj!

Prave si uviedol pekny priklad, preco je vyraz v C (a *= b++;) menej
zrozumitelny a preco M$ tak casto zamrzaju. :-)
Je sice pravda, ze zapis
 a = a * b;
 b = b + 1;
je o jeden riadok dlhsi, ale pri preklade sa z toho aj tak urobia
elementarne operacie, takze to vyjde narovnako. Ja osobne uprednostnujem
radsej rozpisanejsi styl a ku tomu este hromadu komentarov. Citatelnost
programu je v praxi velmi dolezita, hlavne ked mate hladat chyby v
programoch, ktore napisal niekto iny.

Richard Kaliciak

-----Urspr?ngliche Nachricht-----
Von: Jakub Slajs [mailto:xslajsj@yahoo.com]
Gesendet am: Dienstag, 12. M?rz 2002 16:22
An: hw-news@list.gin.cz
Betreff: Re: Re(2x): Budoucnost a "Da vysoka skola techn. smeru v ...

Zdravim,

> Muzu prece napsat srozumitelne IF nebo pro me mene chapave (resp.
prehledne) '?'

> if (a>5) b=b+10 else b=b+5;
> a>5 ? b=b+10 : b=b+5; (s tim si nejsem jisti protoze to nepouzivam :))

Proboha nechapu proc ma stale nekdo snahu srovnavat dva jazyky, kdy ten
druhy vubec nezna!!!

Tak zaprve - if je prikaz ? : je ternarni operator. Spravne to tedy vypada:
    b += (a>5) ? 10 : 5;

> Stejne tak muzu napsat  a *= b++; nebo a = a * (b + 1);

Rovnez chyba, napr pro a=5, b=3:

  a = a * (b + 1); --> a=20, b=3;

S pozdravem,

Jakub Slajs