Zdroje v PC.

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 14:29:52 CET 2004

On Thu, Mar 21, 2002 at 09:05:57AM +0100, Patrik AUGUSTIN wrote:
> Tak za prve ja ty zdroje nevyrabim.A za druhe pokud je nekdo natolik laxni a
> duverivy a data si nezalohuje tak je to pouze jeho problem.Pokud bych ty
> zdroje vyrabel tak sem zticha ale pokud mi velkoobchod neco doda tak ja s
> tim asi nic nenadelam nebo si myslite opak?To je to samy kdyz Vam odejde
> treba za pulroku pamet.Taky to hodite na me jako na prodejce?Jeste ze nejste

Jiste ze to hodim na Vas. Vy jste mi to prodal tak zodpovidate za to, ze to
bezchybne bude fungovat po dobu zaruky. A pokud to po dobu zaruky zpusobi
nejake skody zavadou, ktera v tom byla, tak jste za ty skody jeste pravne
zodpovedny. Jestli maji vsichni prodejci takovouto filosofii tak si asi priste
objednam velke toroidni trafo a zdroj si sletuju sam. Pak budu zavisly pouze na
prirodnich zakonech (jsou 100% spolehlive) a na vlastni peclivosti (tu mohu
ovlivnit) a nikoliv na spolehlivosti "cerne skrinky" od jine osoby - prodejce.

--
Karel 'Clock' Kulhavy