LVP bug u 16F628?

Lukas Grepl L.Grepl
Středa Březen 17 14:29:17 CET 2004

Diky za odpoved,

JDM je napajen ze seriaku, programovaci napeti je cca 12.6V. Koukal jsem i
osciloskopem a nic moc zvlastniho jsem nevidel (zadny rozdil pokud byl RB4
zapojen ci nezapojen). Pokud neni RB4 v 1, tak to ten PIC to naprogramuje
bez problemu. Zkusim si s tim jeste pohrat, ted na to ale neni cas ..
nastesti mi to ted nezpusobuje zadne problemy (proste jen uzemnim ten RB4,
ze..) - ale pokud bych chtel nekdy pouzit ICSP (a zaroven nejak vyuzit ten
RB4), tak uz by to problem mohl byt, protoze v aplikaci muze byt na tom pinu
cokoliv....

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT

> [...]
> po prepojeni na externi napajeni zacalo vsechno slapat jak melo.
>
> Zacal bych tedy tady.
>
> --
> Jiri Bezstarosti
>

> Zdravim,
>
> mam nasledujici problem: PIC16F628 mi nejde naprogramovat, pokud je na RB4
> log.1, i kdyz je LVP _vypnute_ - pokud se pokusim takto PIC naprogramovat,
> tak se misto toho kompletne vymaze, pouze na adrese 6 zustane hodnota
> 0x07c0, jinak programovani se prerusi hned po neuspesnem naprogramovani
> adresy 0. Pokud je RB4 nezapojeny nebo zapojeny na log.0, je vsechno ok.
Ale