experimenty s jednocipy

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:20 CET 2004

Bez PC nebo i nejakeho jineho pocitace je to masochismus.
Myslim ze mam velkou lasku k cislum, ale ze bych je musel
psat rovnou do pameti a kompilovat na papire ?

Nejlacinejsi 386 Vam da spousta lidi i zadarmo, takze
proc bez PC ? Nevim o nikom, kdo by takto jeste dnes psal.

Pokud Vam nikdo PC neda zdarma, kupte par desek po 10 az 100
v bazaru a kus "kejsu" a disketovku (to snad prekousnete),
hercules monitory jsou i za 100 nebo za odvoz a HDD neni
potreba nebo postaci i 40MB take za cenu skoro 0. Volny DOS
uz take existuje, jednodisketovy Linux by se snad take nasel.

Takze fakt neni duvod.

Pokud jste schopen psat pro jednochipy, Vas cas jiste jedno
stare PC zaplati prakticky okamzite.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: pf [mailto:pfz@rps.cz]
Sent: Monday, March 25, 2002 8:50 AM
To: HW-konfera
Subject: experimenty s jednocipy

Kdysi davno jsem se bavil strojakem, Z80 atp. Po vetsi prestavce bych se z
dlouhe chvile chtel pokusit si hrat s jednocipy.

Moje vychozi situace a pozadavky jsou zhruba nasledujici :
1-v miste programovani nemam PC, cili zadavani instrukci ve strojaku.
2-snadno mazatelna pamet (nejlepe asi elektricky)
3-nizka spotreba
4-superjednoduchy programator pro rucni zadavani instrukci ve strojaku
5-moznost snadneho krokovani a prohlizeni strojovych instrukci na displeji
(LED atp.)
5a-moznost zrychleneho chodu nebo preskoceni nekterych programovych smycek
6-interface na oddeleni vstupu a vystupu procesoru od okoli
7-dostupnost literatury k procesoru atp.
8-proste - jednocipova krystalka
9-odkazy na www

Za veskere info a doporuceni dekuji
pf2002