Vyroba elektriny - modry krystal - skeptik

Miroslav Soltisik soltisikm
Středa Březen 17 14:28:27 CET 2004

> Pri vyrobe fotoclanku sa spotrebuje energia a pocas zivotnosti clanku v
> idealnom pripade (clanok je osvetleny 24 hod.)
> clanok vyrobi 80 % vlozenej energie.

Kde jste na tuhle informaci prisel?

Nemecka kniha o vyuzivani solarnej energie. Nazov si uz nepamatam.
Snazil som sa to overit podla uvedeneho zoznamu literatury (presnejsie,
hladal som
menic s vysokou ucinnostou), ale skoncilo to ako kazdy iny pokus,
nedostatok literatury.

Ale na podobne (este nizsie) udaje som narazil pri surfovani. problemom je
vsak spolahlivost
udajov na internete. Literatura ma este vzdy vyssiu spolahlivost.