Keil C a boot-loader

MK info
Středa Březen 17 14:28:27 CET 2004

>To je presne ono. Ale ja mel predstavu, ze kdyz to slinkuju
>dohromady, tak muzu normalne zavolat program v externi pameti
>jako normalni funkci.
>Bohuzel nemam zadnou dokumentaci ke Keil C a tak nevim, jak
>jinak bych ten program v externi pameti spustit.
>Jak lze v C skocit na absolutni adresu? Momentalne pracuju v C
>pro 51 teprve nekolik dni a bez dokumentace to neni zadna sranda.
>
>                                     Tomas Martinec

0. Podivejte se na www.keil.com maji v celku obsaznou diskusi i FAQ
1. Jakou verzi pouzivate, pro nektere starsi mam dokumentaci v pdf. Pro
v4.00 ji mam v papirove podobe.
2. Aplikacni program budete prekladat  v "large" modelu
3. Linkovat budete od adresy CBYTE
4. v bootloaderu nadefinujete XBYTE  na adrese kam chcete zapsat zacatek
aplikacniho programu
5. v bootloaderu nadefinujete CBYTE  na adrese od ktere chcete spoustet
aplikacni program.
6. Po nahrani programu skocite na adresu CBYTE

Jake nejjednodussi prostredky  pouzit, nemohu bez znalosti verze rict.
Kombinace asm a C se v ruznych verzich lisi,
to same starsi verze neznaji inline asm.

MK.