Keil C a boot-loader

tomas.martinec@centrum.cz tomas.martinec
Středa Březen 17 14:26:29 CET 2004

>Mozna jsem uz za cely den prepracovany, ale nechapu.
>Co presne pozadujete. Mit od 0x0000 bootloader, ktery bude
>nahravat dejme
>tomu od 0x4000 vlastni aplikacni program ?
>Pak preci nemusite nic linkovat dohromady. Vytvorite bootloader
>zacinajici
>od 0x0000. Vlastni aplikaci slinkujete samostatne od Vami
>pozadovane adresy
>a pomoci bootloaderu ji nahrajete a spustite.

To je presne ono. Ale ja mel predstavu, ze kdyz to slinkuju
dohromady, tak muzu normalne zavolat program v externi pameti
jako normalni funkci.
Bohuzel nemam zadnou dokumentaci ke Keil C a tak nevim, jak
jinak bych ten program v externi pameti spustit.
Jak lze v C skocit na absolutni adresu? Momentalne pracuju v C
pro 51 teprve nekolik dni a bez dokumentace to neni zadna sranda.

                                     Tomas Martinec

Nov? vyhled?va? pro ?esk? internet www.WebFast.cz - prost? najde ...