dotaz na zbozi v shop.hw.cz

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:28:14 CET 2004

Jo jo, asi za 320 kacek.. Chtel bych jich tedy asi 40-50, odhadem tak za mesic, mozna za 6 nedel. Vim, ze je to dost vagni specifikace, ale zalezi na tom, jestli mi to bude nebo nebude fungovat :-)) Na druhou stranu, nechci od Vas zadne zavazne prohlaseni, spis jen velmi pravdepodobny odhad, abych nemusel kdyztak predelavat desku.. :-)

Pokud by to slo, mohu rovou poprosit o jeden na vyvoj?

Predem diky,

Jiri Naprstek