Ake DSP vybrat?!

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:28:14 CET 2004

Pokud nemate problem s dostupnosti DSP od Motoroly, tak Vam doporucim samozrejme tu :-)
Muzeme Vam pomoci s vyberem DSP pro konkretni aplikaci a nabidnout tech. podporu v ceskem jazyce (speky a nebezpecne dotazy jsou konzultovany dle typu DSP tez v Moravskem dialektu ;-)) Po nejake dohode by asi slo i zapujcit na cas vyvojovy kit.

Zdravi,

Jiri N.