ATX zdroj

Patrik AUGUSTIN augustin
Středa Březen 17 14:28:04 CET 2004

Objevila se vadna serie zdroju MXR 250P z datem 8-12/2001 Tyto zdroje jsou
vadne a casem bouchnou.Me uz to sezralo 2 disky.Ale vyrobce nabizi nasim
zakaznikum kompenzace.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Petr Simek
Sent: Thursday, March 21, 2002 11:40 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: ATX zdroj

On Thu, 21 Mar 2002, Karel Kulhavy wrote:

> No rozhodne ten stabilizator bude spolehlivejsi nez poddimenzovane,
vylevnene

Urcite, ale jista nenulova  moznost prurazu tu je, zvlast kdyz to bude
'horka soucastka'.

> zdroje co se dnes prodavaji. Prehrivaji se a soucastky jsou pak silne
> nespolehlive. Navic se to provozuje vsechno na hranici povolenych hodnot.

Provozuju mnoho PC v ruznych lokalitach jako routery, par PC v PC ucebnach
a jsem v kontaktu s lidni co spravuji spousty PC v kancelarich na JU.
Musim rict ze mi par zdroju odeslo, ale ze by nejaky odpraskl disk, to tedy
ne. I kdyz nedavno  v jedne lokalite odesel zdroj+MB , ale disk a sitove
karty zustaly bez problemu.

Takze ze sveho pohledu tu pravdepodobnost zniceni disku vadnym zdrojem
nevidim vysokou. Zvlast v podminkach vyhovujici elektroinstalace.

> Jak si na tom staly zdroje z pocitace SAPI? Ty co ja vim snad ani nemely
vetrak.

Bez vetraku je vyssi spolehlivost, ale byly to zdroje jako krava a mely
vzadu velky zebrovany chladic. Diky nizkym napetim na stabilizatorech si
to mohly dovolit, u spinace ktery ma na tranzistorech piky nekolik set voltu
by to asi takhle vystrcit neslo :-)

> Clock

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.