ATX zdroj

Patrik AUGUSTIN augustin
Středa Březen 17 14:28:04 CET 2004

dobre takze navrhnete system on-line zalohovani.Rad se od Vas necham poucit.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of MK
Sent: Thursday, March 21, 2002 3:25 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: ATX zdroj

Clovece, Vy opravdu dokazete na...t. To je preci ofline zalohovani a dost
nepruzne.
Prestante si tu hrat na vsevedy a skuste obcas trochu myslet. Za tenhle
pristup si rikate 500 na hodinu?
Opravdu od Vas koupit system je sebevrazda. Ja potrebuji pracovat a ne se
dohadovat s prodejcem
o nejake samolepce na bedne. Presne z tohoto duvodu nenakupuji PC, ale vse
skladam k obrazu svemu.
O "odbornicich" muzete vypravovat pohadky, ale ja je u prodejcu jeste
nepotkal.

MK

> tak ted ste si sam polozil otazku i si ji sam zodpovedel.

Behalf
> [...]
> aplikacemi. A ty aplikace jdou do radu desitek a kazda ma cca 100-800MB.
> Tedy potrebuju zazalohovat cca 10GB. ( Osobne to mam vyreseno
> zaloznim diskem, na kterem je obraz systemu a disk je dobre ulozen ve
> skrini.)
>
> Obecne se da rici, zeVam zavidim Vas nadhled.
>
> MK
>

> ---
> P??choz? zpr?va neobsahuje viry.
> Zkontrolov?no antivirov?m syst?mem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.333 / Virov? b?ze: 187 - datum vyd?n?: 8.3.2002

---
P??choz? zpr?va neobsahuje viry.