Svietivost bielej diody - dobijeni aku

pf pfz
Středa Březen 17 14:27:24 CET 2004

Ten savoniuv rotor, by na dynamo z kola musel stacit. Rozrezat stary sud a
pridelat to na nejakou osu by nemel byt problem. Ve volne chvili to asi
vyzkousim. Vitr sem tam trochu fouka. Rozhodne by to bylo lacinejsi nez
solarni clanky. Moc mista to nezabere a nemusi se to natacet proti vetru.
Krome toho to moc lidi nema. Jeste jsem to nikde nevidel.
pf2002

kola)?

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.