Detektor tlesknuti

Stanislav VARGA pajdo
Středa Březen 17 14:26:29 CET 2004

chcelo by to schemu, hm

----- Original Message -----
From: Tomas Chvatal <tchvatal@ezop.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, March 15, 2002 9:03 AM
Subject: Re: Detektor tlesknuti

Ja jsem to delal a slouzi mi to v obyvaku uz asi 3 roky.
Pomoci OZ zesilim signal z kondenz.mikrofonu, vyfiltruji slozky nekde nad
16kHz
a ty poslu do komparatoru (nastavitelny trimrem). Pro dalsi potlaceni
falesnych zapnuti to posilam do Atmela2051 (ktery tam je stejne kvuli
prijmu IR) a ten provede rozsviceni/zhasnuti pouze pri dvou tlesknutich v
urcitem casovem rozpeti.
Chodi to perfektne. Jen zcela vyjimecne pri zapnutem domacim kinu to
v nekterych scenach filmu (odpadavajici nabojnice mrchy cinkaj :-)
to zareaguje.

s pr?n?m hezk?ho dne
Tom?s Chv?tal
EZOP Praha s.r.o.