Detektor tlesknuti

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 14:26:10 CET 2004

> Nezabyval
>
> Tak bych to delel ja - nahrajl bych si si nekolik tlesknuti a udelal z
nich
> spektralni diagramy, ktere pak zprumeruji /nejak se to snad da udelat).
Tim
> stanovim pasmo propustnosti filtru /popr. nekolika pasem) a delku trvani
> jednotlivych spektralnich oblasti. No a pak uz staci seradit za
> predzesilovacem filtry s prislusnym poctem MKO a samozrejme to
> nejdulezitejsi, vse do vstupu hradla (N)AND.

Alarm detektory, ktere reaguji na zvuk tristeneho skla (uz jsem slysel ruzne
slangove nazvy, DTS jako detektor tristeni skla nebo glasbreak detektor) se
pri instalaci zkousi vetsinou silnym tlesknutim. Udajne sleduji dva
parametry zvuku: jeho pocatecni amplitudu a zaroven i frekvenci maxima.
Mozna by stacilo upravil jeden takovy (je okolo 1000 Kc).

Vena Kovar