Tepelne odolne dvouslozkove lepidlo

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 14:26:28 CET 2004

Jan Zizka wrote:

> Mus?m oponovat, je velmi m?lo l?tek, kter? hor? (vzplanou) pri 95?C. z?paln?
> odolnost komponentu v PC je mnohem vyss?. Tedy po??r proste nevznikne (pokud
> nen? ?myslne zalo?en). Tepelne odoln? lepidlo melo udr?et keramick?
> odhlucnovav? obklad na case PC.

Ze uz se do toho musim vlozit...PROC by melo PC vzplanout? To bude
bydlet mezi sudama s acetonem nebo v hromade "vystupu" ze skartovacky?
Vsechny moje PC (dve doma, nekolik v praci a jedno u pribuznych) jedou
poslednich nekolik let nonstop (co rozvodaci dovoli) a problem byl jen
jeden - pred par lety explodoval elyt na MB. Plamen zadnej, akorat
hroznej smrad a pulka PC na odpis.
Takze IMHO staci nestavet PC zadkem k zaclonam. Dalsi opatreni uz nejsou
paranoia, ale obsese.

Pokud hrozi prehrati v dusledku odhlucneni, tak je neco spatne v navrhu
toho odhlucneni a ten pocitac stejne odejde. Ale urcite odejde driv, nez
chytne plamenem :-).

  TomM