Tepelne odolne dvouslozkove lepidlo

Jan Zizka jan_zizka
Středa Březen 17 14:31:15 CET 2004

J? jsem si odolnost proti horen? nevymyslel. Podle me stac? hlukovou izolaci
prilepit alkapr?mem nebo neopr?nem (konec koncu i sekundov?m lepidlem).

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Tom Mazouch
Sent: Friday, March 22, 2002 11:16 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Tepelne odolne dvouslozkove lepidlo

Jan Zizka wrote:

> Mus?m oponovat, je velmi m?lo l?tek, kter? hor? (vzplanou) pri 95?C.
z?paln?
> odolnost komponentu v PC je mnohem vyss?. Tedy po??r proste nevznikne
(pokud
> nen? ?myslne zalo?en). Tepelne odoln? lepidlo melo udr?et keramick?
> odhlucnovav? obklad na case PC.

Ze uz se do toho musim vlozit...PROC by melo PC vzplanout? To bude
bydlet mezi sudama s acetonem nebo v hromade "vystupu" ze skartovacky?
Vsechny moje PC (dve doma, nekolik v praci a jedno u pribuznych) jedou
poslednich nekolik let nonstop (co rozvodaci dovoli) a problem byl jen
jeden - pred par lety explodoval elyt na MB. Plamen zadnej, akorat
hroznej smrad a pulka PC na odpis.
Takze IMHO staci nestavet PC zadkem k zaclonam. Dalsi opatreni uz nejsou
paranoia, ale obsese.

Pokud hrozi prehrati v dusledku odhlucneni, tak je neco spatne v navrhu
toho odhlucneni a ten pocitac stejne odejde. Ale urcite odejde driv, nez
chytne plamenem :-).

  TomM