Re(2x): Budoucnost a "Da vysoka skola techn. smeru v tuzemsk

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 14:26:04 CET 2004

Nechtel jsem se k tematu radeji vyjadrovat abych se znovu nenastval...

Ale neda mi to...

Jen pro kolegu co se chysta studovat. Byt tebou zvolim formu dalkoveho
studia. Umozni ti oboji. Jak praci tak studium a dokud mas vse jeste v hlave
nebude to takovy problem. Ja se ted musim znovu vsechno ucit zvlast
matematiku - diferencialni pocty jsou lahudka.

Jinak nasemu VS systemu. Ja jsem se rozhodl a studuji po deseti letech v
praci prvnim rokem dalkove bakalarske studium - Merici a vypocetni technika.
Jeden z hlavnich predmetu je programovani. Samozrejme v Pascalu. Minuly
tyden jsem sel na zkousku. Zkouska spocivala v napsani programu (celkem nic
sloziteho) ale na PAPIRE!!! cas na praci cca 15minut a pak pohovor nad
programem.

Pan profesor vedel ze jsem clovek z praxe a tak mi to daval nelezite sezrat
upozornoval co vsechno ma muj program za chyby (prestoze se mi povedlo
udelat i jednu optimalizaci, kterou vubec nebral v potaz a ktera zkratila
beh programu nekterych pripadech az na 5% oproti jeho reseni). Samozrejme mi
dal sezrat chybu v podmince kde jsem uvedl chybne misto AND OR, ale to by se
asi na PC nestalo. Samozrejme pokud bych mel pripad vyresen dle jeho skript
mel bych samozrejme vsechno dobre.

Nakonec mne tak nasral, ze jsem se neudrzel a rekl mu, ze se s nim uz
nehodlam bavit a ze je pro mne Pascal stejne mrtvej jazyk a nevim o co mu
jde takze at me oklasifikuje a nemachruje na mne. Koukal na mne jako z jara
a pak mi napsal za dva.

Chci rict, ze clovek ztraci motivaci se neco pak ucit. Byl to i duvod proc
jsem pred deseti lety odes z VS v Plzni.

RadekCX