Neco podobnyho jako thread o tistaku na web51

ladmanj@volny.cz ladmanj
Středa Březen 17 14:37:54 CET 2004

Nemohl by me nekdo nasmerovat na nejaky rozumny zdroj informaci o
(nutnych pro) implementaci sitoveho rozhrani s pouzitim zminene ISA
sitovky? Nejak me to inspirovalo, pro jen takovou treningove-hraci
cinnost, asice pro pripojeni MZ-800 k ethernetu. Videl bych to na
prenos souboru (asi FTP + spusteni primo ze site, bez ukladani na
Disketu), E-mail a mozna telnet. HW by tvorila sitovka, boot ROMet a
"glue logic"
Zbytek napsat do ty romky.
Hezky hrani, po kterym by mi urcite zbylo par stovek kb i do budoucna
uzitecnejch zdrojaku. Zejmena vzhledem k tomu, ze i pro Z80 bych psal
v C. Diky za odpovedi.
Jakub Ladman

PS: Prosim nepremlouvat me k nakupu WEB51, o tom bych uvazoval, pokud
by se mi to hodilo na nejaky kseft a nikoliv na hrani.