Neco podobnyho jako thread o tistaku na web51

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:37:54 CET 2004

>Nemohl by me nekdo nasmerovat na nejaky rozumny zdroj informaci o
>(nutnych pro) implementaci sitoveho rozhrani s pouzitim zminene ISA
>sitovky? Nejak me to inspirovalo, pro jen takovou treningove-hraci
>cinnost, asice pro pripojeni MZ-800 k ethernetu. Videl bych to na
>prenos souboru (asi FTP + spusteni primo ze site, bez ukladani na
>Disketu), E-mail a mozna telnet. HW by tvorila sitovka, boot ROMet a
>"glue logic"
>Zbytek napsat do ty romky.
>Hezky hrani, po kterym by mi urcite zbylo par stovek kb i do budoucna
> [...]

Pred casem jsem posilal panu Jirimu par linku, nyni bych poprosil o preposlani Vam.
Nebo vydrzte do vecera a zahltim Vam hlavu na peknych par tydnu :-))

Jinak velmi dobry zaklad bych hledal v projektu EtherNut, je sice pro AVR, ale napsan v AVRGCC a bylo by ho tedy relativne snadne preportovat. Link najdete na http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=101

Pokud by byl zajem, mohu dat na www.mcu.cz seznam embedded aplikaci s Ethernetem a TCP/IP
Ale to nejdriv po nedeli. Mam toho pozehnane.

S pozdravem
MK

http://www.mcu.cz
http://bazar.mcu.cz