off topic Re: BRNO versus OSTRAVA

Petr Zbranek petr.zbranek
Středa Březen 17 14:37:44 CET 2004

Odpustte mi naposledy nekolik poznamek:

Vzdy jsem velmi tezce zapasil s rustinou.
Na gymplu jsme meli profesorku ktera se venovala
velmi rada ruske literature a to tak, ze jsem se na
jeji hodiny tesil, presto ze jsem u ni pravidelne kon?il
za ctyri! On se totiz nehodnoti zajem, ale pravopis!

Moje kluky (dvojcata) ve treti tride uci uplne mlada holka.
Pouziva kolektivni tresty: pokud nekdo zlobi cela trida
o prestavce sedi v lavici.
Kdyz jsem se podivil proc se ve treti tride deti uci plural
a singular (ja odmitam vedet co to je!) rekla, ze ona za to
nemuze, a ze s tim take nesouhlasi (ale pro jistotu
jim z toho dala jeste domaci ukol).
Rekl jsem ji: vy mi rikate ze s tim nesouhlasite,
ja s tim nesouhlasim, ale ty decka to odse...!
Na to pokrcila rameny.
Na tridni schuzce prisla s genialnim napadem:
deti museli sami priznat co jim nejde, sepsat to,
napsat co s tim budou oni (!) delat a pak se pod
to spolu s ucitelkou a rodi?i podepsat. Tak to uz
jsem proste nevydrzel. Skola sice zustala stat,
ale z ucitelky zbyla ctvrtina.

Ale jak tady pan Cihelnik (dekuji - souhlasim!) psal:
pokud je to na deti krava, co s tim chcete delat?
Takovym lidem vubec nedojde jake jsou hovada.

Koncim kontroverznim prohlasenim: ucitele (jako
skupina) nejsou ochotni opravdu bojovat za zvyseni sveho
platu, proste proto ze podvedome tusi, co jsou vlastne zac.
Maji strach ze by na ne spolecnost (sdelovaci prostredky)
zamerila svou pozornost a vi dobre co si o nich lide mysli!

Timto se omlouvam vsem ucitelum kteri mozna nevi kdy a kde se
Komensky narodil, ale pritahuje je co rikal.

PZ