off topic Re: BRNO versus OSTRAVA

Marek Pavlu marekpavlu
Středa Březen 17 14:37:43 CET 2004

//Mladi budou mit snahu se urazit, ale jak se na to tak divam
//vypada to, ze se
//projevuje tendence "zpet na stromy".
//Nedavno jsem se vratil z dovolene v Chorvatsku, kde se mne to jevi tak, ze
//tamni mladez ma jakesi civilizacni zpozdeni. Pocet kurev, volu, debilu a
//p... pri hre fotbalu (Chorvatu-rekreacni hra - hrali to kluci
//10-15let) byl
//takrka na nulove urovni. Kdyz ale hraji u nas decka 5-10let na hristi
//fotbal, neni slyset nic jineho, nez vyse uvedene vyrazy. Opilce a
//narkomany
//jsem take nezahledl. Proste civilizace do Chorvatska asi jeste nedorazila.
//pf2002

Jsem z te generace a musim priznat, ze drzost a vulgarita je cim dal vice vlastni mym vrstevnikum.
Ne ze bych nebyl obcas sprosty, ale nadavky jsou neco s cim se neleze z rodne jeskyne.
Kazdy je obcas nastvanej.

Zato vsak vetsina mladsich lidi nez ja bezne nadavaji ve skole, na ulici nebo ve vlaku.
Za tech poslednich dvanact let postkomunismu se hodne veci zmenilo.
Ja v tom vyrustal a nemyslete si, ze vekovy odstup vam da lepsi pozici v rozhodovani
o tom, kdo je lepsi. Vzdy ta starsi generace si mysli, ze je lepsi(neberte to osobne),
ale tech dvanact let uvolneni od komunismu udelalo mnohem vetsi vitr v zebricku hodnot lidi nez to bylo driv.
Dneska nemam zadnyho spoluzaka, ktery by alespon nezkusil travu.
Zato v dobach komunismu na ZS bylo trestuhone, ze nekdo kouril.
Ted znam par rodin, ktery jsou rady, ze jejich ratolest jen kouri.
Marek Pavlu
---
Avast: Odchoz? zpr?va vyhodnocena jako ?ist?
Datum a ?as testov?n?: 27.6.2002 22:24:17
Datum virov? datab?ze (VPS): 13.6.2002
Avast! antivirus od Alwil Software