PWM modulator

MK info
Středa Březen 17 14:37:39 CET 2004

Jeste se podivejte na AN-AVR450 u Atmelu - melo by to presne odpovidat
Vasemu problemu

http://www.atmel.com/atmel/acrobat/doc1659.pdf

Jinak, opravdu neni problem to nacpat do Xilinxe. A Abel je jednoduchy -
necha se pochopit behem par desitek minut.
Je to jednoduchy popis v logickych rovnicich. A to co nakreslute ve schematu
se necha popsat rovnicema tak za desetinu casu.
A co se tyce koukani - proc ne ale musel by jste si ke mne dojit :-))

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz
http://www.mcu.cz

> Bral bych spis, kdybych se na vas pri tom mohl koukat.
> Problem je ze abel, vhdl a pod neovladam. (musim koupit nejakou knizku)
Kdyz
> jsem si hral s webpackem, tak jsem kreslil schemata, protoze jsem to jinak
> neumel. Dal jsem se stejne nedostal, protoze jsem si ani nekoupil chip,
ani
> nezbastlil programovadlo. Pak jsem potreboval misto na disku, tak sel
> webpack do kytek :) (neni nejmensi)
> Zvazuju, ale taky tu cenu vysledneho produktu 130,- MCU + 150,- CPLD. No
> podminkou 75kHz to stejne levnejc nepujde. Diskretni logika nepripada v
> uvahu. Musi to byt male a hezke. Navic by se to zase zaplatilo praci na
DPS.