PWM modulator

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 14:37:39 CET 2004

Bral bych spis, kdybych se na vas pri tom mohl koukat.
Problem je ze abel, vhdl a pod neovladam. (musim koupit nejakou knizku) Kdyz
jsem si hral s webpackem, tak jsem kreslil schemata, protoze jsem to jinak
neumel. Dal jsem se stejne nedostal, protoze jsem si ani nekoupil chip, ani
nezbastlil programovadlo. Pak jsem potreboval misto na disku, tak sel
webpack do kytek :) (neni nejmensi)
Zvazuju, ale taky tu cenu vysledneho produktu 130,- MCU + 150,- CPLD. No  s
podminkou 75kHz to stejne levnejc nepujde. Diskretni logika nepripada v
uvahu. Musi to byt male a hezke. Navic by se to zase zaplatilo praci na DPS.
Jakub