Etrex

Jakub Šerých serych
Středa Březen 17 14:31:38 CET 2004


V letadlech se to muze pouzivat a pouziva pri komunikaci do mikrofonu vysilacky, ale je IMHO temer neresitelne to delat pro repraky v aute. Staci prece pohnout v aute hlavou a akusticke pomery (zejmena pro vysoke kmitocty) jsou zcela jine. To by snad jedine musel mit ridic na usich (nebo jeste lepe primo ve zvukovodech) pricvaknute klipsy s mikrofonkama a muselo by se to delat solo pro kazdy kanal. Stejne si myslim, ze by to bylo neucinne. Navic by to teoreticky fungovalo jen pro osobu s mikrofoonkama na usich a navic by teoreticky takova osoba neslysela vubec nic (jak by "mikrofonky poznaly", zda se jedna o hluk motoru nebo o rec spolujezdce nebo o troubeni auta z venu?).

Levnejsim a ucinnejsim resenim jsou spunty do usi :-)))

					Jakub Serych

-----Original Message-----
From: Ondrej Tesar - Boza [mailto:boza1@volny.cz]
Sent: Sunday, June 16, 2002 8:04 PM
To: hW - konference
Subject: antihluk do auta


DD,
nezkousel jste nekdo stavet nejaky antihluk do auta?
Nejake zarizeni, ktere by do mikrofonu prijalo signal, otocilo fazi
signalu o 180st. a vyslalo zpet do reprobeden? Funguje to takto?
Slysel jsem, ze se to pouziva v letadlech....

Ondrej Tesar





Další informace o konferenci Hw-list