Oznameni: miteLINUX pro moduly DIMM-PC/386, 486 a 520

Jan Kratochvil short
Středa Březen 17 14:31:19 CET 2004

On Tue, Jun 18, 2002 at 03:31:25PM +0200, Vlastimil Pohnetal wrote:
> Snazili jsme se pouzit stejny kod pro vsechny vytvorene varianty HW,
> Vyjasneni, poznani a zpracovani si vyzada cas.
>
> Zdrojove soubory samozrejme uverejnime
> Na zaver: Potvrdite mi, ze uverejnenim zdrojovych textu je "vsemu
> ucineno zadost?"

No "potvrdit" je otazka, jaky tu ma vyznam - pravne v poradku to uz neni.
"Potvrdit" to muze jen vsech tech par tisic autoru dohromady.

Mohu jen vyjadrit svuj nazor, ze: Autori budou spokojeni a nikdo z nich nepoda
zalobu za predpokladu, ze "Zdrojove soubory samozrejme uverejnime", ale bez
zbytecnych odkladu jako napr. "Vyjasneni, poznani a zpracovani si vyzada cas.".
Pri prip. odkladech by to bylo jen dalsi problizeni k pripadu fy "NuSphere".

Ale jistotu bude mit fa Mita.cz az po nejake promlceci dobe platne v CR.

(Opet IANAL.)

							Lace