DSP pro projekt WEB51

Jan Rehak Jan.Rehak
Středa Březen 17 14:31:10 CET 2004

Hi All

Tak jste Mne pekne sepsuli :-)

Ne vazne, rozhodne se da pripojit sitovka, je to reseni, ale jsou k tomu potreba zkusenosti. Rozhodne nemuzete cekat, ze ten RTL chip bude nakonfigurovanej presne v tom rezimu,
jako to pouziva Web51 SW aby to fungovalo na prvni zapojeni. Mne by trvalo jeden az dva dny, nez bych to rozchodil, musel bych precist celej doc k RTL atd...

Jasne, vy dva jste si s tim nekdy hrali, ale ruku na srdce, kolik casu jste s tim stravili... Peknych par hodin  to asi bylo...

Nevim kolik casu s tim stravi pan Krul, protoze tu nevidim zadne jeho predchozi prispevky, tak nemam predstavu jak je na tom odborne. Ale mne by i s dnesnimi znalostmi, kdy o
tom mam alespon nejaky pojem a obcas jsem neco zaslehnul trvalo cca 2 dny, nez by mi to odpovedelo na ping, pokud bych si to bastlil sam a priblizne vedel kde hledat...

Ja osobne pri porovnani 2-3 dny prace a matros za cca 1.000 na jedne strane a cca 3.000 Kc a neco funkcniho z fleku do ruky prilis nepremyslim...

Ale vy treba jo... Tak zkuste pochopit, ze pro spoustu lidi je dulezitejsi vyresit zadani a pak jit k vode, nez pazourkem vyrabet sekeru a pilu, abych mohl postavit srub, ja si
ji radeji koupim..  Jasne ze pil a seker je spousta, nektere levnejsi, nektere drazsi.. Tak pochopit mne, ze mi pripada hloupost ze ze ozvu, ze mam horovou sekeru, kdyz se tu
nekdo pta na to, jak si ji ma udelat...  Teda samozrtejme pokud je cilem srub a ne vytvareni pil a seker.... :-)

Hergot ja jsem jen napsal, ze ted nove budeme prodavat  i samotny KIT (Par lidi, kteri ctou i tuhle konferenci se mne na to uz ptalo) diky cemuz stoji polovinu, tak co jste se
do mne tak pustili... Ja vam dam se Zemana ... :-)