DSP pro projekt WEB51

Zdenek Aster zdenek.aster
Středa Březen 17 14:25:42 CET 2004

Zdravim,

    Me treba Honzova nabidka zaujala, zejmena

Chip RTL 8019 + Trafo + MAC adresa za cca 550 Kc + DPH

protoze sehnat RTL za rozumnou cenu nepocitaje Trafo a MAC adresu
je docela problem, nejlevneji zatim vyslo vypajet si vse z PLANEtacke  ISA
sitovky za 340 Kc (nova sitovka, MAC adresa v cene, taktez trafo jo a zbude
mi jeste plosnak se zlatem;-) ), ale Ty posledni dobou taky uz moc nebudou
proto mi tech 550 Kc nepripada ani moc. Pokud nechci vyrabet tuny
zarizeni a neobjednam si tisice kusu z Taiwanu, tak si nemuzu pomoct
ale jeho cena za sitovku, Trafo a licencovanou adresu mi prijde vice nez
dobra. Nekamenujteme, ze sezenete RTL nekde levneji nebo trafo, pak
Vam vetsinou chybi MAC adresa a ta se sama moc casto k prodeji nevidi.
(Uz to slysim Vemu starou sitovku kterou znicim a mam MAC adresu zdarma
, jo to je taky reseni, ale neda se to srovnavat s realnou nabidkou).
Prosim zdrzte se poznamek typu ze RTL je nekde o 5 Kc levnejsi. Pokud
podobnou nabidku mate nekde za 400 Kc, tak urcite reagujte a piste kde.

Napriklad nabidka jina z webu.

RJ45 s trafickem v konektoru 10 kusu  = $55
EEPROM s MAC adresou     10 kusu  = $25
RTL 8019                             10 kusu  = $69.5
                                           10 kusu = $149.5 -> 1 kus $14.95 * 32 CZK
                                             1 kus  =  478,40 Kc
Ja vim realne bych mel odecist tu EEPROMu a konektor. Ale to jsou uz
drobne. Dobre                        1 kus = 440 Kc  ;-)))

No a to nepocitam dopravu treba pres levnou sluzbu UPC ;-)).

S pozdravem
                Zdenek Aster

BTW OT: Pro Honzu, dobehnul jsi ten memorial Dobese na Zvicinu, ze jsem Te
tam nejak nevidel v cili.