krystal - OT:Neverte vsemu.

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:07 CET 2004

>Tak nakonec se sef zeptal nejekeho kamarada, a je tam jednoduche
>smesovani. Zaroven mu ale doporucil, at ty krystaly z Hradce nekupuje,
>ze se hrozne rozladujou. Ze je take zkousel, a musel je zahodit, a
>koupit originaly.

Nemuzete verit vsemu. Kdyz nekdo rozmlati ero, tak je to vzdycky ruseni,
nebo se zrovna neco s RC soupravou stalo :))).
Kdyz jsem ja na kopci prohlasil, ze jsem ero poslal do zeme a je to
"rukama" protoze uz jsem dlouha leta zacatecnik, pripadal jsem si pak,
jako bych se skoro rouhal :).

Spousta lidi svou chybu neprizna a hleda vymluvy vsude mozne a kdyby
ty krystaly nebyly to prave, ja bych to za 200 zkusil a vubec, jdu si
dva pary objednat, protoze kdyz jste nikdo tu perfektni lacinou RC soupravu
od pana Prachare (nabizenou v konfere) nechteli, ja si ji vzal a uz ji mam
v dalsim kombatu a take dalsi pary krystalu se mi hodi, no za tu cenu i
kdybych
je nepotreboval :))). Radeji poslu ero do kytek, nez abych si nezalital,
kdyz uz se
k tomu dostanu, jen proto, ze nemam par krystalu pro zrovna volnou
frekvenci.
To je muj cas fakt drazsi nez nejakych 200, abych ho prostal jen divajici se
na ostatni.

BTW, kdo nad tou koupi tehdy vahal, ten tentokrate zavahal hodne, ta
souprava
je fakt bezva a za tu cenu parada :))).

--
Jiri Bezstarosti