Re: Odpověď: Re: Sou?et v C - neni pro PIC jiny kompilator?

MK info
Středa Březen 17 14:28:20 CET 2004

> Dam priklad.
> Pred par lety jsem psal programy pro Sinclairy(Z80 - Didaktik atd.).
> Delal jsem to tehdy umorne v asm(Prometheus) a brzo mne to opustilo,
> protoze nebylo moc casu a navic par lidi z byvaleho USSR si udelalo
> prekladac C, ktery behal na PC. V te dobe zaplavily jejich programy
> nase rozsirene 128k a co vic, ty jejich programy byly rychly.
> Pritom slo o osmibitovy procesory, zadny Pipeline a super vysoky kmitocty.
> Rozchodily hudbu a k tomu graficky efekty, ktery jsme si mysleli,
> ze nejde udelat.

> [...]

Skuste si srovnat registrovou strukturu 8051, PIC a Z80. Pak porovnejte
instrukcni sadu a nakonec se podivejte na rychlost provadeni jednotlivych
instrukci. Mozna potom prestanete srovnavat nesrovnatelne.

A k tomu prikladu - pokud to neslo v Asm, ale v C ano, nebude chyba nekde
jinde ::-))
Vite, taky jsem psaval pro Z80, sice na Sharpu, ale to je asi jedno. A nejak
si nemohu vzpomenout, ze by neco neslo. Nebo ze by v te dobe asm vykonostne
pokulhavalo za C

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz