C-kompiler-PIC-1

MK info
Středa Březen 17 14:28:20 CET 2004

> Abych jeste usajnil, jak jsem to cele myslel.
> Cely by to mnelo vypadat asi tak, ze kod, ktery
> by byl v C by se prekladal jen do asm.
> Nevidim duvod psat kompletni prekladac az na uroven
> vypisu hex souboru. To by byla prace pro MPLAB.

Jenze ten preklad z asm do "hexa" je to naprosto nejjednodussi a prace tak
na tyden po vecerech. Uvedomte si, co se v tomto okamziku ma s "asm
vystupem" udelat - pouhy vypocet adres, prirazeni symbolickych jmen
absolutnim adresam a to je tak vse.

> Cela prace by se pak jen soustredila na univerzalni jadro,
> ktere by dokazalo pruzne reagovat na zmenu ciloveho procesoru.
> V konecne fazi je to jen udano velikosti pameti dat, pameti programu,
> moznosti prepisovat kod za behu a sadou odkazu do pameti(registry).

Pokud pominu ruzne PICi - 12/14/16 bitu, odlisnou instrukcni sadu tak asi
ano. ::-)))

> Na optimalizaci by to nemelo mit zasadni dopad.
> Pokud by se takovy nastroj mnel stat uzitecnym, bylo by nutne
> umoznit i simulace programu.

Jiste, vzdyt si to zoptimalizujeme pak v tom asm vystupu.

> Uz tu zaznel nazor, ze kdyz jsem s tim prisel,
> tak bych zase mnel odejit a vratit se s necim,
> co by trochu povzbudilo.
> S temito nazory souhlasim, jenze ja nemam
> vyhodu, kterou skyta placena prace.

Tak tohle jsem nepochopil, mam to zacit psat v zamestnani? Na Vasem miste
bych tento vyro velice rychle vzal zpet. Budoucimu zamestnavateli by se to
znacne nelibilo. Nebo si snad myslite, ze zamestnany clovek nema co delat a
ma spoustu casu?

> Studenti to maji porad blby, ale to jste uz poznali
> sami taky. A to je moje omezeni. Mam jen tolik casu,
> kolik mi skola poskytne a to neni moc.
> (Nerikam tim, ze pracujici na tom jsou lip,
> jen maji to sve zazemi.)
> Proto ten napad na realizaci s nekym,
> kdo by se pridal.
>
> No nejlepsi by bylo uz zacit.
> Marek Pavlu

Souhlasim, zacnete studiem co ze to ten prekladac je vlastne zac. Ne z
uzivatelskeho hlediska, ale interne - jak pracuje etc.

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz
http://www.mcu.cz