OT: Re: - C-kompiler-PIC-1

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:00 CET 2004

> S temito nazory souhlasim, jenze ja nemam
> vyhodu, kterou skyta placena prace.
> Studenti to maji porad blby, ale to jste uz poznali
> sami taky. A to je moje omezeni. Mam jen tolik casu,
> kolik mi skola poskytne a to neni moc.
> (Nerikam tim, ze pracujici na tom jsou lip,
> jen maji to sve zazemi.)

Asi Vas pripravim o iluze.Ac Vam to pripada jak malo volneho casu
mate, tak jako zamestnany clovek ho budete mit jeste mnohem, mnohem
min. Pokud pod pojmem zazemi rozumite tech vybaveni, tak na skole
jsem se dostal k vice zarizeni nez ted. A pokud Vam pripada ze
spoustu casu tratite (a pak nebudete) na shaneni partnerky ci
manzelky, tak to je jeden z nejhesceji straveny cas.

Radek

Reklama:
Na Bilem Zbozi nyni slevy az 15% !!
http://www.bilezbozi.cz - doporucuje 0 z 5 kamennych obchodniku