AT49F002NT

Václav Dvorák vdvorak
Středa Březen 17 14:26:08 CET 2004

Bohuzel OTP eprom tam dat nejde.  Pri kazdem bootu se do casti teto pameti
flasnou PnP informace, ktere pote vyuziva system. A kdyz se podivate na
dokumentati k tomuto typu, tak s temi ekvivalenty to taky neni tak zhave
Ja mam zavadu na jedne adrese v te neustale prepisovane casti ( ESCD) a pri
kazdem booto to vyhlasi chybu  zapisu :  Can't write ESCD.......

Sehnal jsem ekvivalent od konkurence, ale ten board ho nedokaze
identifikovat a odmita do nej zapisovat.
Tak bych potreboval zkusit neco zase od jineho vyrobce..

Dalsi perlickou je, ze vsichni vyrobci, dodavaji celou svou produkci pameti
tohoto typu pouze do Thajwanu a okoli.

Vasek Dvorak

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.