ATARI

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 14:27:31 CET 2004

Vymetal Tom?s wrote:
> M?m tady 8bitov? ATARI, jmenovit? 130XE a origin?ln? kaze??ky. Vzhledem
> k tomu, ?e p?vodn? upgradovan? za t?ch x (des?tek) let u? jaxik p?estaly
> chodit, na?el jsem na webu firmu, co je je?t? m?, objednal jsem dva
> kousky a te? bych je pot?eboval upgradovat na turbo.
> Nen? tu n?jakej pam?tn?k co by pomohl ???

Tak jsem preci neco ve svych archivech nasel - je to schema XC12
s upravou na TURBO (jedna z poslednich me znamych verzi s jednim
tranzistorem) od Frantiska Cmuchare. Nicmene se mi to tenkrat
nedarilo dohnat ke spolehlivosti, tak je tam presto jeste rucne
nacmarana jina uprava i s oscilogramy v ruznych mericich bodech.
Tohle chodilo celkem spolehlive (obcas i pres 5000bps) a veslo
se to primo na puvodni PCB, ale prislo to prilis pozde, v dobe
kdy uz era 8 bitu pomalu koncila.

Muzu to oscanovat, ale nerucim za nic, uz je to hodne davno co jsem
delal posledni kousek. Mozna bych jeste nekde nasel i osazenou
desticku s klasickym Turbem (OZ a TTL IO).
Ovsem tech kazetaku bylo vice verzi (minimalne dve XC12 a jedna XL12)
a kazda chtela sve, takze hodne zdaru...

--
Regards
           Petr Krc