Telefonicke pripojeni ve WIN95 - RUN TIME ERROR

Ing. Martin Plsek xplsek01
Středa Březen 17 14:37:36 CET 2004

Zdravim,

	vsem diky za uzitecne rady, predevsim pak panu Wagnerovi. Je to
skutecne tim, ze soubor TELEPHON.INI obsahuje opakujici se nesmysly az
soubor pretece pres 64kB. Po odstraneni vsech nesmyslu, resp. nakopirovani
spravneho souboru z jineho pocitace (protoze na jeho obsahu stejne vubec
nezalezi) vse funguje skvele.

	Jen by me zajimala ta spickova rutinka v instalacnim progamu
Velkeho IE5.0, ktera resi problem se zapisovanim do INI souboru tim, ze to
tam flaka porad dokola, az soubor pretece pres 64kB a nastane nejaka
vnitrni chyba. To by snad nenaprogramoval ani student Stredni prumyslove
skoly. Tohle je jeden z duvodu proc se smeji reklame typu "V tomhle PC je
legalni software." Za toto mam platit???

	S pozdravem

		ing. Martin Plsek