Mobil a HW modem

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:37:34 CET 2004

Zdravim.

Ono je myslim fajn pro ucely staveni HW koupit
primo GSM modul a k nemu pak mate PDF a tedy i
informace ktere potrebujete. Na trhu je vice typu
a cenove nevychazeji ani nijak zvlast draze.
Jiste to cenove nebude jako treba mobil z bazaru,
ale pokud vyrabim nove veci, davam do toho i nove
dily a navic se mohu spolehnout, ze se chvili budou
vyrabet, ne jako mobily, kde model modne vydrzi
nezastarat par mesicu a pak uz k mani jako novy
treba nebude.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: mjfox@centrum.cz [mailto:mjfox@centrum.cz]
Sent: Tuesday, July 02, 2002 3:38 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Mobil a HW modem

Tak tedy zpatky k HW, uz jsem se na to jednou ptal, ale nedostal
jsem konkretni odpoved. Ktere mobily maji vestaveny HW modem? Uz
par dni patram na internetu, ale asi se tim zadny vyrobce moc
nechlubi...
Na strankach Paegasu a Eurotelu jsou jen polozky Data a fax
(ano/ne), ale nepise se tam, jestli ma telefon modem nebo ne.
Siemens C35i ma urcite HW modem. Dal Nokia 6210, 7110 pres infra
atd. Ale chtel bych vedet, ktere dalsi (a levnejsi) mobily maji
modem. Co treba Ericsson GA628? Pry umi AT prikazy - ale funguje
jako modem? Vite to nekdo? Diky. P.K.

Nav?tivte nejv?t?? a nejlevn?j?? internetovou kav?rnu v Praze. Minuta od
0,40 K?.
http://www.planeta.cz