Re: Za kolik - Vyroba PCB na Aritme 0512

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:37:33 CET 2004

Zdravim vsechny,
ja sam jsem fotocestu zkousel, ale nenadchla mne. Desky s nanesenou
fotoemulzi jsou nechutne drahe a u mne (Ostrov) jsou dost spatne
k sehnani, pokud nechci platit 60kc postovne + 100kc za podlimitni
zasilku. Zkousel jsem i nanaseni ze spreje, ale vysledky byly
spatne, nemluve o nemoznosti umyti ze drezu. Po pul roce se sprej
uplne rozbil (rozprasovadlo) a letel do kose, i kdyz byl skoro plny.
Na Aritme: kdyz vynecham cenu (dostal jsem za odvoz a musel jsem
ji trochu pomoci), kreslim v pohode i oboustranne tistaky a doba
na cekani neni tak strasna, protoze v pripade, ze si vsimnu jeste
nejake chyby, mohu tisk prerusit, desku vycistit lihem a znovu.
Co se tyce pracnosti je Aritma neprakonatelna, protoze po ozonu, co
se v mistnosti udela po pul hodine osvitu horskym slunickem
docela dost boli hlava a blbe se vetra. Navic co se tyce leptaciho
media, pouzivam 250ml H20, 50ml H2O2 (30%) a 25ml HCl(30%).  Lepta v
pohode.

P.S.: Az se mi povede postavit konvertor na HPIB tak vyzkousim
kresleni plosnaku na plotru HP 9872B. Vysledky sem, pokud bude zajem,
poslu.

Ondrej Jakubcik
ojakubcik@seznam.cz

Reklama: