Za kolik - Vyroba PCB na Aritme 0512

hwnewskonference hwnewskonference
Středa Březen 17 14:37:34 CET 2004

> To je muj nazor taky. Ja teda nechci snizovat neci uspechy,ale opravdu mi
> nejde do hlavy,proc vymyslet jak donutit Aritmu aby kreslila na
cuprexit,jak
> donutit PCB softy aby kreslili na Aritmu atd. Pochopil bych to tak pred
5-10
> lety,ale dneska,kdyz dneska jsou bez problemu dostupne vsechny veci pro
> fotocestu tak proc se zabyvat timhle?!? Pokud se Aritma nekomu vali ve
> skrini a chce to na neco pouzit,budiz,ale kupovat to kuli DPS mi pripada
> prinejmensim jako nesmysl...

Ano, to co rikate je nesporne logicke, ale pocitejme spolu:

k PCB Aritmou je treba:
1.) Aritma
2.) lak
3.) hroty
4.) PCB editor
5.) leptaci lazen
6.) navrhnout-pripravit plotter-kreslit-leptat-umyt lak

k PCB fotocestou je treba:
1.) BW laserova tiskarna
2.) folie (nebo papir plus Transparent)
3.) lak ve spreji a nebo substrat s nanesenym fotoresistem
4.) UV lampa
5.) stojan na osvit
6.) lazen na vymiti resistu
7.) PCB editor
8.) leptaci lazen
9.) navrhnout - tisknout - (nanest lak - uschnout) - prosvitit- vymyvat
resist - leptat - umyt lak

A nazor na cenu a pracnost, at si kazdy udela sam :)

Hezky den, Simon Cihelnik