UPS, gelove baterie, dobijeni...

Krucinsky Ladislav ladislav.krucinsky
Středa Březen 17 14:37:33 CET 2004

> Pridam par poznatku,aby ti,kdo fotocestu jeste nezkouseli,to nebrali jako
> neprekonatelneho strasaka:

Pridam take dva poznatky, aby ti, kteri fotocestu jeste nezkusili, videli i
mozna rizika metody:
1.) pokud nemate lak na substratu jiz od vyrobce, event. nepouzivatele lak
na nanaseci folii, je v zacatcich velice obtizne nastrikat kompaktni vrstvu.
Testoval jsem metodu (ktera mne funguje) na lepsich ucnich co jsem mel u
ruky a musim rici, ze to ve vsech pripadech dopadalo katastroficky (jaky
mistr takovy ucen :)))))) ). Jenom podotykam, ze dodrzena tloustka vrstvy je
dulezita pro optimalne zjistenou osvitovou dobu.
2.) dalsim zadrhelem je koncentrace NaOH. Videl jsem nestastniky co museli
dlooouho v roztoku machat osvicenou deskou, nez to rozpousteni naskocilo
(deska nesmaci). Potom to slo ale vetsinou rychle a tak obcas nekdo ve snaze
si usetrit praci desku nechal jen tak lezet a rozpustila se i cas
neosviceneho resistu.
Stejne tak fatalne dopadne vymyvani prilis koncetrovanym roztokem NaOH. Tam
jde podle mych zkusenosti (sprej Positiv) casto dolu vse.

Hezky vecer, Simon Cihelnik