programator ADON

odehnk1.edu@mail.cez.cz odehnk1.edu
Středa Březen 17 14:37:33 CET 2004

Nemuzu si pomoct, ale asi by to chtelo opravdu si to vyzkouset a pak neco
psat ;o))

Jsem tezky amater a k vyrobe plosnaku se dostanu tak jednou za 2 mesice.
Proto se mi nevyplati experimentovat, hrat si pokazde s nastavenim plotteru
a kdo vi cim, na co za ty 2 mesice zapomenu, nebo co za tu dobu prischne a
bude se chovat pokazde jinak. Ackoliv mam Doma Aritmu 0516, v praci Aritmu
0512 i deskovy A3 plotter od firmy Roland, presto pouzivam fotocestu,
protoze je zcela blbuvzdorna, jednoducha, levna a rychla.

1/ Tisknu na laserove tiskarne a to 2x pres sebe na stejne misto. Pokud se
to nepovede na poprve, da se folie otrit redidlem, ale ona neni zase tak
draha, nebo se da tisknout zrcadlove a prilozit na sebe folie 2 (to take
nekdo dela). Jine postupy (fix, toluen atd.) jsem nezkousel - tohle mi staci
i na plosnak pro ADuC812 (a to je sakra jemne SMD ;o)))

2/ pouzivam hotove desky z GM - nevidim duvod pro strikani vlastnich desek -
proste jen (za bezneho denniho svetla) desku usmiknu na tabulovych nuzkach
na dilne a zase ji soupnu do cerneho pytliku. Citliva je na ultrafialove
zareni a pokud nani nebude primo sviti slunicko, tak se ji za tu chvili nic
nestane.

3/ Osvit pod horskym slunickem behem 5 minut (deska, folie potiskem dolu,
sklo, tezitka) - mam na nej drzak na stene nad lednici ve svem
"elektrokoutku".

4/ Vyvolani zde jiz bylo popsano - na tom nice neni a roztok stoji par korun

5/ Leptani - ja pouzivam chlorid zelezity (zahlubovac pro med - tusim
Grafolit), ale da se pouzit i spousta jinych roztoku.

6/ Neosvicena mista omyju acetonem, vyvrtam, ocistim a nanesu kalafunu v
lihu.

Cele to netrva ani hodinu - nejdelsi je schnuti kalafuny (par hodin ;o))).

K nejblizsimu profivyrobci to mam prilis daleko a toto je pro mne
nejjednodussi metoda. Delal jsem tak i oboustranne plosnaky s vice nez 10
svaby a cca 70 rucne delanymi propojkami a taky se da (na plotteru tedy
nevim nevim ;o)))) O SMD ani nemluve.

s pozdravem: Ing. Vlastimil Wagner - spr?vce poc?tacov? s?te SSOU Vodochody
s.r.o.