Schema autoelektriky

Pavel Krejci krepa
Středa Březen 17 14:37:32 CET 2004


Obavam se, ze na takhle zakaznickou a "OEM" vec budete dokumentaci shanet
velmi tezko... Bude to chtit zapojeni analyzovat a ze zjisteneho schematu
(ev. zmerenych hodnot ventilatoru apod.) usoudit, co by se tam mohlo dat
jako nahrada. Predpokladam, ze takovy regulator neni nijak slozity a tak
cela vec bude zaviset jen na jeho cene a na tom, zda mate prislusne
schopnosti a jak si cenite svuj cas...

BTW: K14xx bude pravdepodobne japonsky MOSFET 2SK14xx, ale stejne tak muze
jit o cokoliv jineho (prave v "OEM" a navic auto oblasti bych to docela
cekal, tam casto znaceni neodpovida jakymkoliv standardum a mam dojem, ze to
je dokonce umyslne...)

Jirka



----- Original Message -----
From: "Pavel Krejci" <krepa@seznam.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, July 04, 2002 6:11 PM
Subject: Schema autoelektriky


> Zdravim,
> mam tu odpaleny regulator vetraku z Volva 780.
> Vetrak se zakous a v regulatoru vyhorel tranzistor,
> ktery zacina K14 (zbytek je uloupnutej) a pak jeste
> jeden SMD, ten nejde precist vubec.
>
> Googlem jsem hledal vselijake service manual, ale nic
> jsem nenasel. Pomuze nekdo?
> Diky
>
> Pavel Krejci
>
>





Další informace o konferenci Hw-list