Re: Barva - inkoust - Vyroba PCB na Aritme 0512

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:37:31 CET 2004

Zdravim,
ja pouzivam normalni Centrograf a leptuvzdorny lak z Elchemca.
Ten zeleny sice rychle zasycha, ale pokud to stricte do lihu hned po
nakresleni, tak to i chvili vydrzi. Mimochodem te zeleny lak je
docela
odolny proti podleptani (zkousel jsem FeCl3 a znamou smes HCl +
H2O2).

Ondrej Jakubcik
ojakubcik@seznam.cz

Reklama: