'Otackomer' na PC

Michal Grunt michal.grunt
Středa Březen 17 14:37:27 CET 2004

> Jsem ochoten naprogramovat 'ovladac', ale nekdo musi vymyslet elektroniku.

Srot okolo neni problem, zajimalo by me co poleze ze seriaku, resp, jak si zjistim ty
udaje abych si po seriaku mohl poslat co chci. Pokud bude 'ruckomer' Vmetr, tak
staci ven posilat jen znak podle zatizeni a za filtr dat ten V metr + nejake jednoduche
donastaveni.

Dodejte co poleze ze seriaku a jaky meric a neni problem to zplacnout.
Zitra se u me stavi Honza Rehak, tak mu to pak muze vystavit na hw.

Pavel Krejci