Vase diplomka

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:37:27 CET 2004

> To prime .PDF by mozna nebylo od veci, takhle to ma hnusne
> fonty, protoze ADOBE je odporne windozackej SW a od verze 3.0
> dale priklada pouze Windows fonty...
Oook, zkusim ho vecer presvedcit. Zatim mi nechce konzumovat obrazky ;-))

> Mohu poslat to PDF zpet, ale ma 3 MB...
Na me strane (zatim) neni problem, predem diky :)

> PS: Za ochotu vam rad poslu vsechna vydana HW CD jako
> autorske kusy - Co vy nato ??
No, zatim jsem moc ochoty neprojevil. Zvitezim-li na pdftexem, pak bych se nebranil :-))

Jeste me napadlo, jestli nechcete obeslat par lidicek od z katedry, kde jsem diplomku pachal? Ing. Jan Fischer, CSc. (fischer@feld.cvut.cz) byl mym vedoucim diplomky a docela jsem o tom diskutovali a Ing. Jiri Novak (jnovak@feld.cvut.cz) pak vedl nejmene jednu dalsi diplomku, kde se jim pry podarila implementace PCI rozhrani do FPGA. Oba mou diplomku cetli (zda se ze ji opravdu cetli ;-)) a mozna by Vam k ni dali neco kritickych slov, kterymi me nechteli zatezovat ;-))

Jiri N.