UPS, gelove baterie, dobijeni...

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:37:26 CET 2004

Co chcete, vzdyt je to spotrebni zalezitost. Spotrebovat, zahodit, koupit
novou, at ma vyroba co delat. Nebo snad ne??
Andel
----- Original Message -----
From: AZE <aze@seznam.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, July 08, 2002 9:33 PM
Subject: Re: UPS, gelove baterie, dobijeni...

Tak k tomu jen to, ze v roce 1992 jsme koupili Favorita
kde byla baterie Akuma oznacena BEZUDRZBOVA.
Tak jsme si ji nijak moc nevsimali, jenze asi po dvou letech
prestala fungovat (samozrejme po zaruce).
Kdyz jsem sel koupit novou a zminil jsemse,
ze nam odesla bezudrzbova baterie za dva roky, prvni, co se
zeptali, bylo, jestli jsme do ni dolevali vodu (!). Ta vicka se pry musi
vyloupnout sroubovakem. Takze ze je to nehorazny podvod,
na te nove bateri z Akumy to uz napsane nebylo.
Ty gelove baterie, pokud jsou trvale v UPSkach dobijene,
taky musi nutne postupne "vysychat".
AZE